tisdag 19 augusti 2008

Hej

Jag har fått två utmärkelser som jag är så stolt över, dels är de Brilliant Webblogg som jag fått från AnnMari, sen har jag fått "blogg that make my day" av Garnmostern , Stickerisnack, Strumpstickorna och från En handarbetande Anna.

Som ni vet själva så är de väldigt svårt att välj och bedöma vilka som är bäst duktigast och viktigast, men för mej finns de några som jag läser varje dag. De är.

Garntrollet
Bland fynd och fantasier

Dödergök
Bohusstickan
Fröken Fräken
Fyrabarnsmamman
Åsa stickar
Stickerisnack

Sen läser jag en massa mer till men de här är ett måste.
Jag skickar båda utmärkelserna vidare till dels de jag fick den från och dels till alla som jag läser vaje dag.
De är som jag sagt förut, väldigt härligt, stolt och roligt att få utmärkelser , men attan va svårt de är att ge de tillbaks, jag vill ju inte såra någon med att inte komma ihåg dom, alla ger ju något på något sätt.

Kom på några till som är viktiga för mej,
Livsglimtar en härligt glad blogg mitt i eländet och
Carpe Diem som är så öppen och fin och så hemsk att läsa, så jag gör de inte varje dag, en kvinna i min egen ålder vars man har Alzheimers , eftersom vi har de i släkten så berör de mej mycket när jag läser de Elisabeth skriver.

Ta emot utmärklelserna och dela ut till de ni tycker är värda det.

De om detta, nu ska jag ta mej en middagslur. (OS börjar ta på krafterna)

Eva.

Inga kommentarer: