lördag 23 augusti 2008

En liten rapport

Har ju varit på smygöppningen på madebyme , en verkligt ljuvlig butik kommer de att bli, härliga garner , jag säjer bara Blue Sky Alpaka, de var de häftigaste på länge.

Lite tetigt och hemskt var att vi inte fick handla, ren tortyr för en garnälskare.

Men på onsdag är vi där igen, för att få klämma och kela igen, då öppnar butiken på riktigt, de kommer nog att bli en favorit.


Eftersom jag inte fick hem något garn i torsdags, så var jag ju tvungen att börja på nått nytt, valet föll på ett mönster som är till Blue Sky Alpakagarn , men jag tog lite rester av Visjögarn karamell och ett nystan svart. Tycker att de blir fint så här med.


De regnar i Halmstad i dag så de blir ingen svamprunda idag, får sitta och titta på Os idag med =)


Må så gott på er.

Eva.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, så fina!!!

Du är så duktig på att sticka med flera färger.

miastick sa...

Å vad snygga de blir! Jag måste nog härma dig med karamellen, otroligt effektfullt!

Lenis sa...

Oj, vad fint det blir. Det svarta gör att de andra färgen kommer fram på en superfint sätt.

miaring sa...

Gud i London, vilka vackra vantar! Får jag också göra så?

Anonym sa...

Vilka läckra vantar.
Men vart ligger garnaffären då? Vill ju också veta

Tomtan sa...

Underbara vantar //Eva

Marianne sa...

Superfina vantar!

Boel sa...

Härligt att ni får en garnaffär som är bra i Halmstad.

Dina vantar är verkligen underbara. Jag håller med Ulricha om att du verkligen är duktig på flerfärgsstickning (också).

ska bli kul att se vad du köper när de öppnar på riktigt.

Må så gott!
Boel

Jennie sa...

WOW SÅÅÅÅ vackra! Nu fick du mig vantstickarsugen!

Åsa sa...

Dom är verkligen vackra.

Anonym sa...

Men ÅHHHHHH...vad vackra! Jag vill också.... :-)

Eva S sa...

Du har fått en utmaning på min blogg.
Eva i Lund