måndag 19 januari 2009

Och med vante 2


Ja nu är jag färdig med nått, de är Knottyvantarna i Collinett Jitterbug, ett härligt garn till fingervantar.

Färgen är velvet leaf.

Visst blev dom fina !

Jag har blivit utmanad av en massa bloggare och kommer att göra den i sinom tid, de är lite mycket att tänka på här hemma ändå, berättar sen.


Jag har också fått en utmärkelse från Monica, Bloggullet , Tussegumman och Annela
Tack alla jag blir så stolt och glad.


Ger den vidare till alla som tar sej tid och delar med sej av sin vardag, sina äventyr med stickor och annat. De är så skoj och ger så oerhört mycket att få titta in till er alla.


Tack alla.
Eva.

2 kommentarer:

Susilull sa...

Knottyvantarna blev jättefina, vacker färg! Jag kämpar på med mina, som jag ändå gjort om till tumvantar.. men det går inte så fort..

Anonym sa...

Vantarna är underbara. Grattis tull utmärkelserna.!