onsdag 24 november 2010

Måste bara visa...........




Brevbäraren har varit snäll igen.

I fredags kom ett helt fantastiskt paket.
Det är från Svala som har gjort allt som var i .

Under allt så ligger ett par muddar som jag inte riktigt kan komma på hur dom är gjorda,
virkad kant men själva kroppen är jag osäker på.

Ett fodral till näsdukar,
små stjärnor utklippta och stansade i nått metallmaterial,
dom kommer att hamna i ett enris till jul.

Sen var de två helt underbara filt broscher ,
sött broderade,
fåglen är så söt.

I nedre högra hörnet syns ett armband, det är så fint att jag måste visa en bild till.


Ser ni så fint de är gjort,
flätat i ett "aluminium material" ,
Svala säjer att de är från kaffeburkar/påsar.
Är de inte fint,
man knäpper med två pärlor och en ring.
Så fint.





Sen kom postis idag med ett paket.



Muggen är en vinst
jag fick ett vinstmail från dom för mer än en månad sen,
så nu hade jag glömt bort de för de har ju gått några dagar,
desto gladare var jag när de kom.

Och de stämmer ju verkligen,
mitt favorit ord är ju verkligen garnrea.
Kunde inte passa bättre.

Ha de gott på er,
jag ska snart kunna visa lite färdigstickade sockar =)

Må väl
Eva

4 kommentarer:

Annelie sa...

Jag bara älskar den lilla fågeln, den är verkligen hur söt som helst!!

Alexandra sa...

Vad fina saker =)

Rosenvante sa...

Vilka roliga o fina paket.

Erica Bessant sa...

Åh vad bra att det kom fram! Jag var lite orolig ett tag! Muddarna är virkade tro det eller ej ;o) och stjärnorna är gjorda av metallen från värmeljus. Fniss, armbandet är gjort av en kaffepåse och är nog mer plast än något annat men de har så många fina kaffepaket här i London att jag tvingar min pojkvän köpa kaffe efter paket snarare än smak ;o). Nu senast blev det ett julkaffepaket! Glad att du gillade det!