måndag 15 november 2010

Dagen efter



ja de är lite så,
efter en helg med mycket prat om lokalgrupper, verksamhet och vad som ska hända nästa år så är jag allt lite trött men nöjd.


Har varit på en träff med Sticka i Linköping,
de var mycket trevligt folk
(stickare är ju trevliga så de var kanske en onödig kommentar)
och mycket prat,
vi var på ett besök på Östergötalands ullspinneri de var mycket trevligt ,
jag har med mej lite härvor som ska bli mössor och vantar mm framöver.

Tack Linköpingarna och Styrelsen de har varit en trevlig helg.



Och tack Eva S som tog hand om mej på vägen hem,
jag tålde inte att åka baklänges på tåget och blev duktigt dålig,
men Eva S (reseledaren =) ) fixade till de så nu är jag hemma i Halmstad igen.
På bilden äter Eva S sin goda och näringsrika kvällsmat.
Tack Eva



Måste också bara berätta att,
Oskar kommer hem på torsdag,
han är klar i Afghanistan .

Vi här hemma är glada och lättade att de är över,
Gruppen ska de bara träffa läkare och ha en pampig medaljutdelning sen är FS19 över.



Ha nu en go vecka på er och
Sticka lugnt.
Eva


2 kommentarer:

Gitte sa...

Hej Ewa!
Det var nog en mycket trevlig stickning möten, med en lång resa .....
Vi här i norra Tyskland möte oss ibland, är det då stickare här som kommer från långt borta.
På Sokken Jag är glad att fastställa
är verkligen vacker.

Vänliga hälsningar,
Gitte

Pysselfarmor sa...

Gläds med dig att sonen är hemma! Så skönt!