måndag 14 september 2009

Tass fick besök =)


Ja, i helgen kom Jack grannhunden som jag passade när han var valp på besök.

Dom två är verkligen glada i varandra och de var hålligång hemma hos oss, först inne i huset, Jack var tvungen att kolla så att
allt var och luktade som de skulle, sen ut i trädgården.
Dom satt en stund på trappan och pratade, sprang 100 varv på gräset. Men sen hittade jag dom i komposten då blev jag lite fundersam.


Sen var de spring igen, Tass blev lite trött på kavaljeren efter en stund så hon..............ja hon hoppade upp i trädet för att komma i från han. Men skoj var de att ha Jack hemma en stund. Tass sov som en stock sen =)


Nu ska jag sticka, fick fina nystan på posten i dag , Tack Gina.Må så gott på er alla och njut nu, innan regnet och rusket kommer och vi tvingas att sitta inne och sticka hela dagarna.

=)

Eva.

11 kommentarer:

Garntrollet sa...

Vilka härliga hundbilder! Ett vackert par :-)

Vad retligt med vantarna, men om det kan vara en liten tröst så var de väldigt fint stickade! Hoppas att de blir en högervante av den ena till slut.

Ha det bra. Ps. Härlig färg på garnen!

Hygge-Strik sa...

Sikke flotte farver der er på det garn, hvad skal du strikke? det ser meget blødt ud :-))

Helena Stickglad sa...

Såna härliga små bushundar! Harry Terrier hälsar!

Gunilla sa...

Härliga färger! Vad skall det bli? Jag undrar vad det lilla flerfärgade nystanet bland de andra turkos har för uppgift. Vill du dela med dig och tala om vad det är för garn, det turkos.

Monica Hansen sa...

Toppentjejen med höjdarkoll:) Mysiga kompisar!

Rosenvante sa...

Så härligt att få en kompis och fara runt med, även om hon tröttnade. Men hur kom de ner i komposten????

Annela sa...

Vad söta de är!!!!

Camilla sa...

Kul att du hittade hem till mig...

Det där är sann och äkta underhållning, två hundar som tokleker.

Härligt garn, faktiskt fått ytterliggare en favoritfärg - turkos.

Susilull sa...

Ja hu så hemskt att behöva sitta inne och sticka hela dagarna ;-)

Sicka goa hundar!!

Anonym sa...

Oh det låter härligt, att tvingas sitta inne och sticka hela dagarna menar jag. MUMSFILIBABBA! rent av. Älskar denna årstiden för just ovannämnda orsak. Äntligen slipper man slåss med mygg och andra kryp och äntligen slipper man ha dåligt samvete för att man inte är ute i solen och värmen - som jag inte tål så bra.

Anonym sa...

Oh det låter härligt, att tvingas sitta inne och sticka hela dagarna menar jag. MUMSFILIBABBA! rent av. Älskar denna årstiden för just ovannämnda orsak. Äntligen slipper man slåss med mygg och andra kryp och äntligen slipper man ha dåligt samvete för att man inte är ute i solen och värmen - som jag inte tål så bra.