torsdag 27 augusti 2009

Ny säsong ny vante.


Har börjat på en ny vante, de är ett mönster från boken som jag köpte av Kicki Trodin på atelje Huskroken när vi var på Gotland.
Boken är en riktig skatt , en massa gamla fina mönster.
Vanten börjar med Våffelstickning, bara de är värt priset på boken =)




Jag är alldeles handikappad nu, bilen är inne på verkstad får en ny skärm och ljushuset utbytt.

Det är konstigt , hade bilen stått i garaget så hade jag inte gjort något, men nu när där är tomt så kommer jag på en massa som jag skulle gjort om bilen varit där, men de blir till att vara hemma.

Stackars mej ............... =)




Nå väl, idag njuter jag av solen och värmen ,de kanske regnar i morgon.
Ha de gott.
Eva.

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Så snyggt det blir. Skulle kanske ta en tur ut och köpa den där boken.

Maria i Falkenberg sa...

Så SNYGG!!

Jag hoppas kunna vara med den 5/9, men vi håller på att sälja huset så det är svårt att ha framförhållning just nu.