fredag 28 augusti 2009

En sock klar

Är lar med en sock, de är Brady de är en tjej i Australien som gjort mönstret, jag gillar den tjocka flätan.


Nu är de helg igen och jag hoppas att de blir tid för lite svampplockning men jag tror inte vi hinner, på lördag kommer dottern hem och på Söndag ska jag och maken på Finnkampen i Göteborg.
De ska bli så skoj , vi har pratat om att titta på de i flera år, men de har inte blivit av, men i år är de dags,
maken fick biljetterna i födelsedagspresent av mej så nu ska de bli av, packar matsäck , kikare och rengkläder
och hoppas att vi inte ska behöva använda regnkläderna, (får nog lägga i ett litet sticke med =) )

Tass på Gotland


Skoj att tösen kommer hem, hon ska vara hundvakt på söndag sen blir de jobb på Halmstadkontoret för henne, de är gott att hennes jobb har sitt huvudkontor i Halmstad, de gör ju att hon kommer hem rätt ofta =)
En något ovanlig bild på Tass, inte högt och med koppel


Nä, nu ska jag gå och sätta mej och gosa med mina Zauberball, tror att de gröna ska bli ett par vantar (tack för tipset).
Ha de gott.
Eva.

8 kommentarer:

Boel sa...

Fina sockor, flätan är härlig! Jag håller tummen för att det blir fint väder under Finnkampen.

Trevlig helg!
Boel

Eva S sa...

Väldans fina strumpor. så härlig färg!
Må gott

Anna sa...

Fina sockor!! Är det Regias garn du använt? Tycket det liknar ett garn jag har i mina gömmor. :-)

Tass är, som vanligt, helt bedårande!

Mia stickar sa...

Så fin fläta! Ha det så gott i Göteborg!

Dödergök sa...

Vilken snygg socka! Jag gillar verkligen det där garnet också.

Lavendel sa...

Du er så dygtig til sockor! de er meget smukke! god helg.

Anonym sa...

Jag tror Tass längtar tillbaka till Gotland, det ser så ut. Jag skrattar gott åt dina höjdarbilder på honom. Lena.

Anonym sa...

Gillar också den där tjockflätan...och färgen.