torsdag 16 februari 2012

Visst har vi de gott.....





De är varmt och gott inne nu, Tass och Smillar ligger gott vid elementet och nära fönstret så dom snabbt kan titta ut om de händer något därute.


Jag har gått med i ännu en mysteriestickning, denna gången en vante,

vet inte riktigt om jag gillar den men vi får se , nästa ledtråd kommer på söndag.

=)


HA en go helg på er,
för de ska jag ha på Syfestivalen

Är de någon som ska dit så står jag i entren för Sticka mellan 10-11.30
Vore skoj att träffa er ,
efter de så ses jag bland alla nystan och härvor.

Håll tummarna på att de är bra väder för de är ju en bit att köra.
Må väl
Eva

4 kommentarer:

Susilull sa...

Roligt med Syfestival! Hoppas helgen blir bra med massor av möten, garn och inspiration!

Gillar dina androidvantar!
Och så glad man blev av ditt inlägg om vårkänslor - härliga vantar och blommor!!

Siv sa...

Hoppas du får en fin "Syfestival"! Jag är allt lite avis. En annan måste jobba!
Trevlig helg

myzpyz sa...

då kan vi kramas redan i entrén eftersom jag står i "insläppet" ;)
ses på lördag *glad*
kraMyz

Bim HD sa...

Hm... Det ser ju spännande ut... Nyfiken!!!! hihihi... Må så grankott... Kramis Bim (eländesmobil, går knappt att skriva, tangenter vill inte mm :/)