fredag 10 februari 2012

Nya fingervantar




Nu först är dom klara, Androidvantarna



dom har legat ofärdiga några veckor i korgen med alla trådar hängande,
men i dag så =)
Så nu är de klar och fina,


Hålet syns inte =)


perfekt till kameran och telefonen med de lilla hålet på pekfingrarna.


Nu är de helgen och de ska njutas på alla håll och kanter.

Här nere är de ett fantastiskt väder solen skiner och vi har en klarblå himmel, härligt.

Vet ni om en vecka så är de dags för Stickmässa i Älvsjö,
jag ska dit ,
ska du??

Ha en go helg.
Eva

9 kommentarer:

myzpyz sa...

finfina vantar :)
jag jobbar för Sticka på mässan både lör o sön, så då ses vi!
kraMyz

Zoo keeper sa...

Jättefina vantar! Jag har aldrig lyckats våga mig på fingervantar, tycker det är klurigt nog att få till en snygg tumme utan glesande maskor och ovälkomna hål. Fiffigt med en öppning för telefon! :-))))

mary-ann sa...

snygga vantar!! klart man skal på syfestivalen...strosar runt där på lördag :))

Rosenvante sa...

Smart lösning.:)
Så synd att alla ska gå på lördagen. Jag kommer att vara där på fredagen eftersom jag ska vara med o fira Julia på lördagen och sen åker jag hem med flyget på kvällen.
Men det blir väl fler mässor framöver, eller hur?

garnlivet sa...

Men vilken smart vante!! ´Åh, fina färger dessutom.
Trevlig helg !

frisky frog sa...

Ååh, vad fina vantar du gör. Både dessa och de rosa under. Beundrar er som orkar gör en till. En vante till, en socka till. Jag tröttnar så fort och det blir inte varken vantar eller sockar hos mig.

Anelma handarbetar sa...

Snygga o smarta fingervantar!

Kram Birgit

Sunna sa...

underbara vantar, jag är på mässan på lördag

Trollmamma sa...

snygga !! jag har gjort typ samma men tumvantar eftersom jag inte alls gillar fingervantar
men nu kan jag ju fundera på det .

super snygga !