onsdag 5 december 2007

Dåligt samvete

Här kommer en redovisning av mitt såliga samvete, i måndags fick jag en PIF present från Lena , och har väntat ända tills nu med att visa de, dåligt Eva, har inget försvar , men här kommer bild , o tack så mycket.




Lena har gjort kort och vykort av sina fina teckningar, riktigt proffsigt, och inte nog med de, utan jag fick också en fin linnepåse för att har små projekt i, så himla snällt.
Texten på kortet är från ICA kuriren.

Sticka bort din rädsla i jämna röda slätstickningsstycken.
Sticka bort din oro tillkrånglade bårder med hoptrasslade garnnystan.
Sticka bort din sorg i mönster aviga och räta.
Sticka fram din okuvliga glädje i lysande ränder av omöjligt restgarn.

Tyvärr, som ni vet är det svårt att få bilder som blir bra just nu, men de är så bra jag kan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken härlig och fin dikt! Hoppas att du har det bra och tack för ditt besök "hos mig"!(http://absolutgarn.bloggagratis.se/)

Kram Annika