tisdag 25 november 2008

Omtanke på posten.


Ja i dag fick jag verkligen omtanke på posten, de är Ingrid i Borlänge som jag fick paket från i Garn och Te bytet, garnet som jag fick av Ingrid var extra väldoftande för att paketet med Te hade gått sönder på vägen ner till mej, och garnet doftar ännu av tet, Ingrid har läst de på bloggen och idag kom ett nytt och helt paket så nu kan jag njuta av ett gott te till fikan =)

Tack så jättemycket Ingrid för Omtanken.



Passar på att visa mina hundvantar, de blir återigen kusin Emma som får nya vantar, och hon kan välja om hon vill ha katt eller hund varje dag.


Idag ska jag börja om med min Issjal,garnet som jag börjat med räcker inte , men Maria på Garnkorgen har hjälpt mej i nöden, de blir omstart med Malabrigo Lace i färgen Stone Blue.


Perfekt till Issjalen =)


Och tack för all omtanke och komentarer jag fått om min onda rygg, de värmer.

Jag är lite bättre nu .

De är ett härligt vinterväder också och de gör ju att man mår mycket bättre också.

Mycket Omtanke idag, de gillar jag.
Eva.

Inga kommentarer: