torsdag 6 februari 2014

Stickmarkörsihopsamlaren.

I går kom den hem till mej, 
den nya Stickmarkörsihopsamlaren.

De är Therese som gjort den, jag sa vad jag ville ha , sa de till maken och maken sa de till Therese =)



De här kommer innebära stora förändringar här hemma, tänk att aldrig springa runt och leta efter ett gem, en trådända eller gummiband,
tänk att alltid ha en markör nära när jag behöver den =)


Och nu så behöver jag nya fina markörer =)

Är ni sugna på en egen "Stickmarkörsihopsamlare" så hör av er till mej eller till Therese för hon har gjort några till omifallatt någon skulle bli sugen =)

Nu så ska jag sticka lugnt =)
Må gott
Eva

2 kommentarer:

Rosenvante sa...

Vilken bra idé och vilken tur att ni känner en designer som kan göra den också.

Anonym sa...

supersmart vilken grej
Den är bara ett måste alltså :)
Med vänlig hälsning Annica