tisdag 16 december 2008


Jag har fått en utmärkelse, blir riktigt glad och känner mej så stolt.
Jag har fått den från tre stycken. Metta , Yllende tider och från Eva S.


Så här står de.
Den som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till 7 andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.
Följande bloggar läser jag ofta och vill gärna skicka en award vidare till dem:


Garntrollet
Dödergök
Fyrabarnsmamman
Bland fynd och fantasier

Självklart kan du bara ta emot awarden och glädjas åt att någon tycker om din blogg. När tvång kommer in så är det inte roligt längre och det är ju just det det ska vara.

Som vanligt fuskar jag och skickar den vidare till 4, och till andra som är onämnda men som jag besöker dagligen.

Eva.

1 kommentar:

Persiljas Hus sa...

Tack! Jag (och Pommac) tackar...Jag orkar inte skicka den vidare...men jag är icke desto mindre glad!!!