måndag 24 mars 2014

Köket

Gör ett test att blogga från plattan.

Vi lever just nu i en vardag där saker inte är där dom brukar vara, kaffekokarn är i biblioteket och kökssoffan står på altanen.....
Men de ska ju bli bra när de blir klart, fast de kan ju ta en stund. Vi har som mål att vara klara till jul, men förhoppningsvis så ska de gå "lite" fortare :-)

I veckan som kommer åker vi till Ikea och beställer köket....om jag inte kommer på något som ska ändras, de har ju hänt förut...
Hoppas och tror att jag tänkt på allt nu, de finns några små frågetecken kvar men jag hoppas att Ikeabesöket ska räta ut dom.

I går gick jag igenom vår grytor och stekjärn, de är många som inte kommer att fungera sen....

Håller på med de sista på min Nororandigauppochnerkofta. Bild kommer senare.
Stickar vidare på månadssockarna för Mars och jag blir nog klar med dom i tid.

Må gott alla .
Nu så ska jag tänka lite kök ;-)
Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som ett spännande projekt. Hoppas ni klarar tidsmarginalen. Annars får ni dricka både glögg och kaffe i biblioteket till jul.
Kram Bobo